Administrare IT

  1. 1

    Administrarea statiilor de lucru (desktop, netbook sau notebook):

    - Verificari periodice a starii de functionare a tuturor echipamentelor;
    - Corectarea problemelor constatate, recomandari pentru imbunatirea performantelor si - eficientizare, acolo unde este cazul;
    - Service garantie si post garantie;
    - Update-uri regulate ale softului utilizat;
    - Back-up periodic al statiilor de lucru;
    - Recuperare informatii pierdute in urma unor erori / accidente;
    - Asistenta tip help-desk pentru utilizatori.

  2. 2

    Instalare si configurare al software-ului utilizat de statiile de lucru:

    - Instalare si configurare software si hardware;
    - Instalare si configurare primara sistem configurare sistem operare;
    - Eficientizarea modului de lucru cu softul existent;
    - Configurare statii pentru lucrul in domenii windows / linux.

  3. 3

    Instalare,adminstrare si mentenanta statii de tip SERVER:

    - Instalare, configurare system operare;
    - Verificare log-uri servere;
    - Instalare update-uri si servicepack-uri necesare;
    - Verificare permisiuni fisiere;
    - Verificare functionalitate aplicatii instalate;
    - Verificare redundanta;
    - Recomandare softuri necesare si upgrade-uri hardware;
    - implementare si verificare solutie de backup a datelor.

  4. 4

    Mentenanta echipamentelor periferice (imprimante, multifunctionale, scannere, etc.)

    - Instalare si configurare;
    - Mentenanta periodica si aprovizionare consumabile la cele mai mici preturi;
    - Service garantie si post garantie.

  5. 5

    Dezvoltare si adminstrare retea de calculatoare:

    - Proiectare, configurare si executarea retelelor: instalare si conectare sisteme, instalare si configurare servere, cablare structurata, elemente retelistica (switch-uri, routere);
    - Administrare si mentenanta: domeniu de retea, servere, echipamente retele, conectivitate;
    - Optimizarea accesului internet. Distributia conexiunii (conexiunilor) in cadrul retelei;
    - Solutii de "load balancing" si "failover".
    - Solutii de distributie a incarcarii intre conexiuni, preluarea traficului pe conexiune auxiliara in cazul avariilor, monitorizarea traficului, limitarea si/sau restrictionarea accesului anumitor utilizatori, filtrare de continut, filtrare Antivirus si Antispyware, etc.